ELECTROCONTACT Botosani
ELECTROCONTACT Botosani
prima pagina » despre ELECTROCONTACT » Viziune

Viziunea Electrocontact

Obiectivul strategic  caruia ii este supusa intreaga activitate a Grupului Industrial Electrocontact este cel  al satisfacerii  solicitarilor  clientilor prin valoare, calitate si servicii.

In acest sens, ideea identificarii tuturor posibilitatilor de colaborare , reprezinta o prioritate de maxima importanta pentru reusita unor programe de cooperare dezvoltabile durabil.

Tendinta de a intra pe pietele specifice cu produse noi, care sa permita realizarea unor aparate electrice de comutatie de joasa tensiune aliniate standardelor europene specifice face ca strategia generala a firmei sa fie una dedicata acestui scop. De aceea, o prioritate de maxima importanta pentru firma  o reprezinta punerea in fapta a politicii de reinnoire a activelor. Modernizarea si retehnologizarea, ca laturi preponderente ale  acestei  politici, reprezinta prioritati, in conformitate cu cerintele specifice pietii, pe aceasta baza urmand  sa  fie asigurata dezvoltarea de perspectiva a firmei.

Totusi, acestea  nu costituie, in viziunea de ansamblu, un scop in sine, fiind  total subordonata realizarii unor produse fiabile care sa  corespunda, prin performante calitative si tehnice superioare, intr-un mod firesc actualelor cerinte caracteristice clientilor.

Desigur, necesitatea adaptarii fortei de munca existente ca parte a realizarii politicii de reinoire a activelor implica si calificarea si perfectionarea personalului, ca si  conditii “sine-qua-non” ale indeplinirii posibilitatii de  utilizare a  potentialului tehnic si tehnologic ridicat al echipamentelor, dimensiuni care constituie alte preocupari permanente ale politicii manageriale. Prin organizarea cursurilor de pregatire si perfectionare, ca si prin evaluarile specifice periodice se realizeaza si se verifica indeplinirea optima a acestui deziderat.

Un alt aspect definitoriu pentru modul actual de perceptie a dinamicii deosebite caracteristice mediului economic il constituie disponibilitatea si deschiderea Grupului Industrial ELECTROCONTACT de a dialoga cu clientii, de a depune toate eforturile pentru a le intelege necesitatile si doleantele si de a identifica toate posibilitatile de colaborare, calitatea de client suprapunandu-se, in viziunea generala, cu cea de partener.

Calitatea profesionala deosebita a angajatilor, profesionalismul si experienta specialistilor din domeniile de cercetare-dezvoltare, proiectare, productie,  managementul performant, asumarea deplinei responsabilitati si  dedicatia membrilor conducerii constituie elemente definitorii pentru o “carte de vizita” elocventa.